RSS

Thursday, August 2, 2012

dekan AKADEMIK dekan AL-DEEN

Alhamdulillah..selepas tengok result syukur sangat-sangat(sempat lagi nak menulis di blog, kejap lagi usrah dengan adik-adik..marathon dari jam 12 hingga 4 petang)..hari ni dapat cek result exam!!!ya Allah, syukur walaupun tidak mencapai sasaran yang aku inginkan, Alhamdulillah..semuanya atas kehendakMU dan ini adalah hadiah dariMU sendiri kepadaku..

dekan AKADEMIK dekan AL-DEEN..ayat ni tercipta dengan ilham dariNYA ketika waktu bersahur tadi (before sahur cek result dulu) menguatkan lagi semangat walaupun gegar gempita taman bendahara dengan jeritan merdu ku yang tidak dapat diklasifikasikan gembira atau kecewa..(mungkin dua-dua sekali)..alhamdulillah...entry ni dituju khas buat pensyarah-pensyarahku walaupun mungkin mereka tidak dapat membaca post ini tapi tidak mengapa..

terima kasih buat USTAZAH EMIE SYLVIANA DAN USTAZ ZAKI SAZALY untuk subjek perhubungan etnik..alhamdulillah..saya berjaya dapat A..segala nasihat, kesabaran, dan kematangan ustaz dan ustazah buat saya semakin kuat dan laju melangkah..

thanks a lot to madam cecilia rajendran , my english lecturer..terima kasih madam untuk semua tunjuk ajar, ilmu yang diberikan. really sorry because im always come late (5minutes late than you)...im sorry because im failed to get A for this subject..=,(..you are the best madam!!!

Dr. Hajah Farha, sorry madam..betul kata madam..economics is very hard..uwaaa..still..im failed to get A..but syukur, dapat kenal madam..best sangat-sangat..banyak ilmu saya dapat, rupa-rupanya ekonomi ni pelik..dengan teori yang pelbagai..sangat unik..hehe

sir bazri dan puan roha..terima kasih for ent subjek..suka sangat-sangat subjek ni..dapat pengalaman baru macam mana nak tarik orang, skill bercakap...thanks sangat-sangat..alhamdulillah..berjaya dapat A for entrepreneur..thanks to both of you!!

sir ferri yang garang (masa mula-mula) dan sporting..hehe..terima kasih sir..ISB 547 DAN ISB 535..alhamdullilah..satu dapat A satu lagi tidak berjaya dapat A..janganlah lepas ni sir tak nak ngaku saya student sir ek..huhu..soalan susah..(alasan~~)..hehe..jangan serik untuk mengajar saya ye sir..

last but not least, ustaz asyadi..ustaz kata tak ramai dapat A untuk advance fiqh muamalat, ustaz beritahu juga yang betul-betul faham saja akan dapat A..alhamdulillah, saya dapat A-..ustaz, tak boleh ke buang "-" tu?hehe..nak dapat A...pe pun..terima kasih ustaz atas segala ilmu dan nasihat...

Tanpa anda siapalah saya...

mimi atieqa binti noor azam

0 comments: